כמומחים בתחום המיסים, אנו מבינים את האתגרים הייחודיים בהם נתקלים רואי חשבון.

השירות שלנו מיועד לספק לכם יתרון מקצועי נוסף, באמצעות מתן ייעוץ מעמיק וממוקד בתחום המס והחשבונאות.

משרדינו עובד בשוטף עם עשרות רואי חשבון לאורך השנים. אנו מספקים תמיכה לשאלות ולטיפול בתיקים מורכבים הדורשים תכנוני מיסוי מורכבים, או ייצוג שוטף מול רשות המיסים בהליכי שומה.

מעבר לעבודה השוטפת של ראיית חשבון, נדרשים הרו“ח גם לחשיבה מחוץ לקופסא, למתן מענה לשאלות הלקוחות או בחינת חיסכון מוגבר ללקוחותיהם. אנו מהווים זרוע מקצועית לרואי החשבון ויוצרים עבורם דוחות מורכבים, מתן פתרונות ועוזרים להם לתת מענה מקיף יותר ללקוחותיהם.

אנו משמשים במשרדים רבים כיחידה מקצועית-מייעצת המספקת פתרונות מותאמים אישית, המבוססים על הבנה עמוקה של החקיקה בישראל, כדי לעזור לכם להתמודד עם מקרים מורכבים ולהציע חדשנות ויעילות בתכנון המס של לקוחותיכם.


בכל תיק אנו מזהים תובנות וטיפים מעשיים שיכולים להוביל לחיסכון משמעותי במס עבור לקוחותינו, תוך שמירה על תוצאות מיטביות ותואמות לחוק.

המטרה שלנו היא להעניק כלים ומידע שיאפשרו לכם להגביר את איכות השירות על ידי מציאת פתרונות והזדמנויות ייחודיות ללקוחותיכם.  

השירותים שאנו נותנים יכולים להיות על בסיס בנק שעות נקודתי לייעוץ פר תיק לקוח, על בסיס ריטיינר חודשי או על בסיס הצלחה.

השירותים שאנו מעניקים ללקוחותינו כיחידה מקצועית יועצת ומלווה:

01

תכנון מס

עם ניסיון ייחודי מתוך רשות המיסים, אנו מבצעים תכנון מס חכם ומדויק תוך חשיבה מחוץ לקופסא ברמה האפקטיבית ביותר עם חיסכון במס של עד 100%.

02

מיסוי בינלאומי

תכנון וייעוץ מיסוי בינלאומי להבטחת מבנה החזקות מיטבי בפן המיסויי תוך התאמה לחוקים ולהסכמות הבינלאומיות אשר יביא למקסום החיסכון המיסויי שלכם ברחבי העולם.

03

הליך גילוי מרצון

למשרדנו מומחיות שנצברה במהלך שנים של הובלת הליך הגילוי מרצון בפקיד שומה במרכז. אנו מבצעים ללקוחותינו הליך גילוי מרצון המעניק להם שקט נפשי בדרך האופטימלית ביותר ועם התוצאה הטובה ביותר.

04

מטבעות דיגיטליים

משרדנו מעניק את מעטפת השירות המלאה בתחום, החל מדרך זיהוי, חילוץ וחישוב הרווחים לצרכי מס וכלה בהפקדת כספים (פיאט ) בחשבון הבנק.

צרו קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

דילוג לתוכן